Perintömme

Vuosikymmenien ajan olemme tarjonneet suomalaisille kuluttajille tuotteita, joiden avulla voi valmistaa hyvää ja ravitsevaa ruokaa nopeasti ja helposti. Korkea tuotelaatu, paikalliset makutottumukset ja ravitsemustarpeet sekä ympäristötietoisuus ohjaavat tuotekehitystämme.

1969

Blå Band –tuotemerkki lanseerattiin Suomessa. Paasivaara-yhtymä toi ensimmäisinä markkinoille keittoainekset.

1977

Blå Band Ruskeakastike tulee markkinoille. Muut kastikeainekset seuraavat.

1983

Blå Band siirtyy Paasivaara-yhtymästä Lipton Oy:n tuotemerkiksi. Blå Band Retkiateriat lanseerattiin. Ne olivat lanseeratessa aikansa pioneeri ja saivat hyvän vastaanoton retkeilijöiden keskuudessa.

1984

Lämmin Kuppi lanseerattiin Suomessa.

1987

IsoMitta –tuotteet lanseerattiin suurkeittiöille. Tuotevalikoima sisältää keittoja, kastikkeita, liemiaineksia ja jälkiruokia.

1990

Bong–fondit lanseerattiin suurkeittiöille.

1991

Raguletto-pastakastikkeet lanseerattiin kuluttajamarkkinoille.

1993

Tuotteiden valmistus ja markkinointi siirtyi Van den Bergh Foodsille.

1995

Touch of Taste –fondit tulevat myös kuluttajien saataville.

1999

Blå Band padat lanseerattiin. Suosituin maku on edelleen Italian Pata.

2001

Tuotemerkkien omistus siirtyy Campbell Soup Companylle.

2002

Ensimmäiset Blå Band Jälkiruoka-ainekset Vanhan ajan Vaniljakastike ja Suklaamousse tulevat markkinoille.

2006

Blå Band tuoteperhe kasvaa Mix-ateriakastikkeilla.

2008

Blå Band Patoja saa myös täysjyväisinä.

2011

Blå Band tuo markkinoille käyttövalmiit maustekastikkeet kätevissä pystypulloissa. Chef René –tuotemerkki lanseerataan suurkeittiöille.

2012

Bong Touch of Taste lanseeraa liemikuutiot.

2013

Uudeksi omistajaksi tulee CVC Capital Partners ja yrityksen nimeksi tulee Continental Foods. Uusia tuoteryhmiä lanseerattiin: Blå Band käyttövalmiit kastikkeet, Bong valmiskeitot ja Lämmin Kuppi Crunchy -keitot.

2014

IsoMitta lanseerasi gluteenittomat kastikepohja- ja liemiainekset.