Pysymme lähelläsi

Euroopalle ominaista on monimuotoisuus. Jokaisella maalla ja alueella on yksilölliset kulttuurinsa ja sen ominaispiirteiden leimaamat perinteensä. Paikallisten tuotemerkkien mestarina me tiedämme, mikä hivelee makunystyröitä missäkin päin Eurooppaa. Käytämme näitä tietoja tehdäksemme tuotteistamme entistä houkuttelevampia.

Paikallisiin makuihin tutustuminen alkoi osaltamme jo yli 100 vuotta sitten. Kukin tuotemerkeistämme on saanut alkunsa intohimolle, yrittäjyydelle ja paikallistuntemukselle perustuvasta perheyrityksestä. Nämä arvot ovat yhä työntekijöillemme läheisiä. Nykyään paikalliset Continental Foodsin työntekijät ovat keskeisessä osassa tuotekehitys- ja markkinointityöskentelyssä. He käyttävät apuna paikallisia kuluttajatutkimuksia varmistaakseen, että todella vastaamme paikallisiin tarpeisiin. He räätälöivät reseptejä, jotta ne olisivat yhtä aikaa paikallisten makutottumusten ja viimeisimpien ruokatrendien mukaisia.

Olemme ylpeitä siitä, että kuluttajat liittävät tuotemerkkeihimme tunnemuistoja, mikä viestii niiden olevan heille ensisijaisia tuotevaihtoehtoja. Työskentelemme jatkuvasti parantaaksemme ja laajentaaksemme valikoimaamme, jotta näin olisi myös jatkossa. Tarjoamme paikallisille asiakkaille makuelämyksiä ja ateriainnovaatioita, jotka on räätälöity kuluttajien toiveita kunnioittaen, ja varmistamme, että nämä tuotteet päätyvät markkinoille nopeasti ja tehokkaasti.

TUOTEKEHITYSTÄ YHDESSÄ

Kuluttajien tarpeet ja odotukset kehittyvät jatkuvasti. Samalla kun olemme vahvasti sitoutuneita tuotteidemme perinteisiin arvoihin, haluamme vastata kuluttajien muuttuviin tarpeisiin tuoreilla, jännittävillä ja nykyaikaisilla innovaatioilla, joiden ansiosta maku, ravitsemukselliset arvot ja helppous ovat ruoanvalmistuksen keskiössä. Kehittääksemme tuotevalikoimaamme kaikkia Continental Foodsin työntekijöitä on pyydetty pitämään innovointimahdollisuudet mielessään ja jakamaan ideansa työyhteisössään esimiestensä kanssa. Kehitystyössä otamme tietenkin huomioon myös asiakkailtamme saamamme palautteet ja ideat.

Nykyaikana uusien tuotteiden kehitystyössä on myös erittäin tärkeää ottaa huomioon teknologian vaikutukset ja kuluttajien käyttäytyminen. Ne voivat olla inspiraation lähteenä, kun kehitellään uusia tuotekonsepteja, joita edustaa esimerkiksi tuorekeittojemme valikoima. Se syntyi tiedosta, että asiakkaat luottavat Continental Foodsin paikallisiin tuotemerkkeihin yhtä paljon jääkaappikylmien tuoreiden valmisaterioiden tuoteryhmässä kuin säilykkeiden ja huoneenlämmössä säilyvien tuotteiden tuoteryhmässäkin.