Tiedotteet

Mediayhteydenotot: Brand Manager Tessa Ramm-Schmidt puh. 0400 499 177 tai tessa_ramm-schmidt(a)continentalfoods.eu

16/10/2019

Uutuustuotteet! Mrs Cheng’s – herkullinen makumatka Aasiaan!

Mrs Cheng’s brändillä on pitkät perinteet aasialaisen ruoan asiantuntijana. Mrs Cheng’s -tuotteiden korkean laadun ja herkullisen, autenttisen maun takana ovat erinomaiset raaka-aineet ja reseptit. Ruotsissa Mrs Cheng’s on tunnettu ja pidetty brändi jo usean vuosikymmenen ajalta. Nyt Mrs Cheng’s on saapunut myös Suomeen!

 

02/08/2019

Blå Band patauutuudet: Indian Korma ja Red Thai padat

Blå Bandin tuotteet toimivat helppona, nopeana ja hyvänä ratkaisuna arjessa. Blå Band lanseeraa kaksi uutta herkullista pataa: miedon ja täyteläisen Indian Korma padan ja eksoottisen Red Thai padan.

 

11/03/2019

Yksi Euroopan johtavista elintarvikealan yrityksistä aloittaa yhteistyön The&Partnership Nordicsin kanssa

Continental Foods toimii Euroopassa useassa maassa. Pohjoismaissa Continental Foodsilla on tunnettuja tuotemerkkejä, kuten Blå Band, Lämmin Kuppi, Varma Koppen ja Bong Touch of Taste. Loppusyksystä 2018 Continental Foods aloitti mediatoimistoneuvottelut, jotka on saatu päätökseen tammikuussa.

 

05/03/2019

Blå Bandilta nyt uudet, herkulliset ja nopeasti valmiit Meal Cup ateriat!

Kuluttajat elävät kiireistä elämää, aikaa on rajallisesti, ja siksi syömistavat ovat muuttunet. Kuluttajat hakevat tänä päivänä ruokaratkaisuja, jotka sekä maistuvat hyvälle että ovat nopeasti ja helposti valmiita. Blå Band lanseeraa nyt uudet ja herkulliset Meal Cup ateriat. Tuotesarjasta löytyy neljä herkullista makua.

 

11/12/2018

Herkullinen uutuus - Blå Band Oliiviöljymajoneesi

Majoneesien ja maustettujen majoneesipohjaisten kastikkeiden kulutus on kasvanut vahvasti viime vuosina. Majoneesi on loistava ruokatuote sekä kiireiseen arkeen että juhlaan, koska se taipuu moneen käyttötarkoitukseen. Blå Band lanseeraa nyt herkullisen Oliiviöljymajoneesin, joka sopii loistavasti monen ruoan seuraan.

 

08/11/2018

The Blå Band brand enhanced by new visual identity and new communication

We are now launching a new visual identity for Blå Band, with a renewed logo, fonts, colors and images that will offer our consumers even more food joy and inspiration. The new identity is reflected at Blå Band's new website, www.blaband.fi. We are also launching our new communication concept. The starting point for the communication is to show Blå Band as an easy, fast and good solution when there is a lack of time, energy or imagination in the everyday life.

 

08/11/2018

Blå Band -tuotemerkki vahvistuu uudella visuaalisella ilmeellä ja uudella viestinnällä

Lanseeraamme Blå Bandin uuden visuaalisen ilmeen, uudistetulla logolla, fonteilla, väreillä ja kuvilla. Tarjoamme näin kuluttajille entistä enemmän ruoan iloa ja inspiraatiota. Uudistettu ilme näkyy mm. Blå Bandin uudella verkkosivustolla, www.blaband.fi. Lanseeraamme samalla uuden viestintäkonseptimme, jonka lähtökohtana on näyttää Blå Band helppona, nopeana ja hyvänä ratkaisuna arjessa ja juhlassa.

 

16/03/2016

Suomen parasta kouluruokaa valmistetaan Kotkassa

Kotkan Ruonalan koulu, Kymijoen Ravintopalvelut Oy, voitti kolmannen valtakunnallisen kouluruokakilpailun Gastro-messuilla Helsingissä käydyssä finaalissa. Kouluruokakilpailun tavoitteena on nostaa kouluruoan ja tekijöiden arvostusta sekä tuottaa uusia reseptejä kaikkien suomalaisten koulujen käyttöön.

 

 

12/02/2016

HAMKin vaatetusopiskelijoiden suunnittelemissa keittiötyöasuissa yhdistyvät kouluruoka, suomalaisuus & herkulliset raaka-aineet

Hämeen ammattikorkeakoulun muotoilun vaatetusopiskelijat ovat suunnitelleet Kouluruokakisan 2016 finalistitiimeille uudet työtakit ja esiliinat. Gastro-messuilla 16.3. julkaistavissa malleissa yhdistyvät työvaatteen toimivuus sekä koulukeittiöiden ammattilaisuutta kunnioittava visuaalisuus. Vaatteiden materiaaleista, tarvikkeista sekä valmistuksesta vastaa suomalaisten ammattiasujen konkari, Pajunen Oy. 
 

 

13/01/2016

Helsinki, Kotka, Oulu, Tampere ja Vääksy kouluruokakilpailun 2016 finaalissa

Missä tehdään Suomen parasta kouluruokaa? Esiraadissa koululaiset valitsivat valtakunnallisen kouluruokakilpailun viisi finalistitiimiä. He tulevat Helsingistä, Kotkasta, Oulusta, Tampereelta ja Vääksystä. Kolmihenkiset tiimit kohtaavat finaalissa Gastro-messuilla 16.3. Kilpailun tavoitteena on nostaa kouluruoan arvostusta ja luoda lisää herkullisia reseptejä kaikkien koulukeittiöiden käyttöön.

 

31/07/2014

Continental Foods lanseeraa uudet yrityssivut

Puurs (Belgia), heinäkuu 2014 – Continental Foods, Campbell Soup Companyn entinen Euroopan yksikkö, julkaisee uuden yrityksen internetsivut. Lanseeraus viimeistelee uudelleenbrändayksen, joka käynnistyi CVC Capital Parnersin yritysostosta. Continental Foods on eurooppalaisen yrityksen uusi yritysbrändi, joka pitää sisällään uuden logon ja sloganin

 

21/03/2014

Suomen parasta kouluruokaa tehdään Sipoossa

Toista kertaa järjestetty valtakunnallinen kouluruokakilpailu huipentui 21.3. jännittävään viiden tiimin finaaliin Helsingin Messukeskuksessa, Gastro-messuilla. Koululaisista, opettajista, päättäjistä ja vaikuttajista koottu arvovaltainen tuomaristo valitsi vuoden 2014 Suomen parhaaksi koulukeittiöksi Sipoon Söderkulla skolanin keittiön tiimin, jonka voitokkaan menun suunnittelusta ja valmistuksesta vastasivat Christina Lönnholm, Dennis Sjöholm ja Dennis Lindholm.